Taki głos to ja rozumiem


   To podobno (podobno, bo nie ja robiłem zdjęcie), posłowie Lewicy z maseczkami w tęcze, a posłanki tego ugrupowania w strojach składających się na tęczę. Nie znaczy to, że biegnę wstąpić do tej partii ani że kwestię tęczy uznaję za najważniejszą. Podoba mi się jednak takie zabranie głosu, w odróżnieniu od bojkotu, który to bojkot deklarował np. senator Wadim Tyszkiewicz. Tomasz Sianecki z ust mi wczoraj wyjął powiedzenie, że nieobecni racji nie mają. Szacunek dla drugiej strony to też nie jest ergo elektorat przeciwników to zapamięta, gdy za 5 lat będzie się wahał. Już kilka lat temu zżymałem się na PO, że nie poszła na jakąś imprezę z okazji jubileuszu parlamentaryzmu, bo PiS niszczy demokrację. Myślałem wtedy: "to idźcie, wywieźcie transparent że tak jest, zabierzcie głos". Dziś Lewica tak zrobiła. Z jeszcze innej beczki, pal licho Wałęsę, bo nie pełni funkcji państwowej. Ale senator Tyszkiewicz, sorka, za to bierze hajs żeby na takiej imprezie jak zaprzysiężenie kiblować. 

Komentarze

Popularne posty